نايب رئيس هيئت فوتبال استان يزد گفت : توجه به آموزش و تربیت در رده های سنی پایه از اولويت هاي هيئت فوتبال استان يزد است و توجه به رده هاي پايه شكوفايي و توسعه فوتبال يزد را به دنبال خواهد داشت.

احمد نارگوني در گفتگوي اختصاصي با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : توجه به رده سنی پایه موجب تضمین آینده موفقیت آمیز رشته های ورزشی است و ما نيز در هيئت فوتبال استان برآنيم تا در رده هاي پايه بازيكنان با استعداد را پرورش دهيم.

وي افزود : توجه ویژه به تیم‌های پایه را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا  می‌خواهیم اقدامات زیر بنایی خوبی داشته باشیم تا فوتبال استان بازیکن‌سازی کرده و در سال‌های آتی، شاهد استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم هاي باشگاهي استان و ديگر استان ها در ليگ هاي مختلف كشوري باشيم .

 نايب رئيس هيئت فوتبال استان يزد با اشاره به اينكه نوجوانان با استعداد زايادي در استان هستند اظهارداشت : بايد افراد مستعد در شهرستان ها و مركز استان شناسايي و زير نظر مربيان مجرب و با تجربه پرورش يابند.

 نارگوني تصريح كرد : قطعا فوتبال استان به جايگاه واقعي خود دست پيدا كرد و بايد همه مسئولان ، ورزشكاران و باشگاه داران با همدلي و تلاش مسير اين موفقيت را هموار سازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا